Monday, 12 April 2010

Tangisan Ini Kembali

Saya menangis kerana sedih..
Sedih bila dipandang remeh..
Sedih bila tak dipercayai..
Sedih bila kejujuran diragui..
Sedih sangat-sangat...

Saya rasa macam nak bawak diri jauh...
saya sedar diri saya..
saya terlalu banyak buruknya...

Tapi saya nak dia tau..
saya tak pernah meragui dia..
saya sentiasa ingat dia walau dimana saya berada..
saya juga sayangkan dia...

Saya berserah pada Allah..
Kerana hanya Dia yang maha mengetahui apa yang berlaku..

Saya sedih sangat...
Tak nak nangis tapi tetap menangis...
Apa salah saya...
kenapa buat saya macam ni...

1 comment:

-niD's- said...

napa sedey...sedey ni nadia....
apa yg saya bolew katakan.KUATKAn seMangat ok.daLam menemPuh setiap UjiaN drnya....
anda harus jadi ibarat "waNita Besi" sentiasa kuat tempuh setiap onak dan duri......