Sunday, 5 December 2010

Alhamdulillah Semakin Berkurangan

Assalamualaikum WBT...
Bismillahirrohmanirrohim

Setiap kali musim tengkujuh, nadia pasti terkena asthma.. And then selsema, terus pergi klinik sedut oksigen.. Alhamdulillah kali ni rasanya semakin membaik...Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah...syukur pada Allah Yang Maha Menyembuhkan.. Seminggu ni nadia cuba produk mahjun homemade... Seminggu nadia mencuba Alhamdulillah pagi-pagi dah tak lelah and nadia dah boleh minum ais.. Sebelum ni memang boleh tapi lepas minum batuk-batuk and then kena pakai inhaler... Biasalah nadia ni bukan reti berpantang..huhuhu cuma bila makan mahjun ni, nadia kena minum air kosong banyak-banyak sebab mahjun ni hangatkan badan.. Jadi, kalau air kurang bibir akan kering... Apapun Alhamdulillah...

herba semulajadi, hasil buatan orang tua
comel jer kan kan
Ubat ni kena makan 2biji sehari untuk seminggu, kemudian beransur makan sebiji sehari... Nasib la halus, tak perlu struggle untuk telan..Tak seperti minyak ikan pristin yang nadia selalu ambil tu... Mahjun ni nadia ambil malam sebelum tido manakala minyak ikan pristin, nadia ambil sebelah pagi....Apapun, doakan segalanya semakin baek...Ameen...


6 comments:

SyUhAdA said...

Alhamdulillah..
bgus la klau mcm tu kak nadia..

smoga cpt smbuh ye asma tu..

Mknace said...

:):):)
nice

Nadia arRumaisha said...

@ syuhada: Alhamdulillah...syukur pada Allah

Nadia arRumaisha said...

@ Mknace: thanks...

RoseNatasha said...

askum. buleh twu tak, cam ne nak bli ubat tu eh ? kat mane ade jual ?

NN said...

salam, blh x bgitahu macam mana nak dptkan ubat tersebut...