Tuesday, 28 December 2010

Ter'excited' Orang Lain Kahwin

Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum WBT

Tadi balik kerja, mak bagitau ada masalah dengan baju pengapit... Hah! sangat terkejut dan sangat sedih masa tu.. Serius memang nak nanges, mak cakap tukang gunting, gunting ala kadar.. Memang pun, waktu ukur hari tu pun nadia tengok macam ala kadar saja sedang kalau mak yang ukur memang teliti tapi nadia rasa, mungkin itu cara mereka.. Takpelah just abaikan...

Then, disebabkan masa suntuk, so mak just jahitkan saja... Balek tadi mak cakap memang tak puas hati.. Nadia lagi lah kan kan.... So bila try, mak aih memang sangat-sangat tidak berpuas hati.. Lengan panjang gila, baju jadi besar banget... Mak cakap macam pakai punjabi pulak... Waaaa nak nanges... Then mak cakap biar mak repair semula...janji nadia tetas semula benang jahitan... So malam ini tugasnya tetaskan semula jahitan baju...

Nak pakai 1 Januari ni tapi siap pun belum.. Batu-batuan pun belum beli.. Apapun, harap sangat baju tu akan jadi seperti yang nadia and fyzah rancangkan... Sangat sedih bila hampakan sahabat tercinta.. Ecehhh padahal nak jugak la kelihatan menarik sikit di majlis fyzah nanti..hihihi.. Maklum lah nadia ni sempoi sangat orangnya... Tak pandai nak bergaya...huhuhuhu....


hot pink purple gituw

Apapun sebenarnya sangat excited tau bila fyzah mau kahwin... Nadia? Bila lagi? Hahahaha jangan kau tanya... Apapun tak sabar tengok fyzah vogue and gojes di hari kahwin dia nanti....Love her so so so and so much....hihihih and very happy for her...


Nota: ada 2 perkahwinan yg perlu attend 1 Januari....

6 comments:

chuu said...

haa., sis bile pulak., x lame lagi la tu., dah ade aura nk naik pelamin hehe :P

noorafzan said...

wahh..01012011 tu...
tarikh yang cun bangat!

Naniey said...

khifyzah ni kwn nadia ker???dak sek paya besar kan???kwn husband nani jugak...kalu nani g kendri ni mesti kt jmp kan...

Nadia arRumaisha said...

@ Chuu: hihihih jangan kau tanyer dik....doakan sis ya...

Nadia arRumaisha said...

@ Noorafzan: haah, comel kan tarikh tuh....takpe, nadia pilih 11-11-11...hahahah

Nadia arRumaisha said...

@ naniey: haah bff nadia....kenal eh???