Tuesday, 15 March 2011

Ye, Saya Memang Penakut

Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum WBT



Oh okay, title tersebut sangat straight ya..
Memang merujuk kepada diri nadia sendiri
Last day, bosan-bosan nadia layan movie
Ngangkung dan hantu Kak Limah Balik Rumah
Dalam tergelak, nadia masih lagi berhati-hati
kerana nadia merupakan seorang yang lemah semangat







Okay, hendak dijadikan cerita
Malam semalam nadia tidur lewat
hampir jam 2 pagi
Asyik bersembang dengan seseorang
Dalam tak sedar, nadia mengalami masalah untuk tidur
kerana asyik terbayangkan wajah hantu-hantu
dalam movie tersebut..
Sehinggakan nadia tak sanggup untuk pandang sekeliling


Then, kerana sebab-sebab inilah
nadia memang elakkan tengok cerita
yang ada unsur-unsur seram
walaupun komedi seram...
Bukan tak minat..
Tapi ianya beri kesan buruk pada diri nadia sendiri..


So, anda macammana...
Ada pengalaman...
Jom kita kongsikan bersama...




7 comments:

AYuNG said...

hehe...sama la kita, klu tengok memalam walau pun eklan...takut nya tuh tebayang2 bawak ke tdo..hehe..:D

Dea said...

hehe... dah tgk khurafat??.. nie memng seram habess... ;)

zati embong said...

jat kan,kdg2 leh dtg rasa terbayang2 je hantu,padahal x tgk pun citer hantu.huhu

time 2 mesti tidur lampu x tutup la O.o

TheBubblyMe said...

samalah kita. dulu tgk Jgn Pandang belakang..seminggu x boleh tdo. baru baru nie tgk khurafat sambil tutup mata tu... tp still terbayang bayang. huhuhu.

ieda said...

dua2 citer nie komidi seram dik .. ekekek :) akak dah settle tgk ..

BENA said...

bena boleh geng ngn nadia lah . sebab penakut gtu gak . heeee :) sanggp duk lam selimut walopon peluh2 sakan. heee :)

nORmAL said...

heheh adik pon sama macam akak.. tapi lau dah ngantok sangat tido jugak akhirnya heheh tapi ape yang pasti lampu mesti tak padam punya heheh.....