Thursday, 26 May 2011

Cobaan Untukku

Cobaan apa? Mesti tertanya-tanya kan...
Anyway, hari ini saya puasa ganti... Selama neh
asyik sibuk hingga terlupa perkara wajib neh...
So today..Alhamdulillah saya dapat melunaskan
hutang saya neh... Eh korang semua dah ganti
belum... Bulan Ramadhan dah tak lama tau.. Cepat
cepat ganti ya... 3 Jun  neh dah masuk bulan Rejab..
So, time tuh bolehlah nak start puasa sunat.. Ambil
keberkatan dan gandakan pahala....Amin...


Oh terpanjang pula cerita, tentang cobaan.. Hari neh
saya coba untuk tidak makan nasi sewaktu sahur yakni
cuma ambil milo+oat sahaja okay... Saya nak tengok saya
boleh tahan atau tidak... Al-maklum lah saya neh kalau
tak makan nasi pasti kepala neh nyut-nyut-nyut berdenyut
sakitnya... Pastu lepas berbuka melepek, nak solat dan
mengaji pun lembik badan... 

Alhamdulillah setakat neh saya masih bertahan dan kepala
pun Alhamdulillah maseh ok...Cuma mungkin sedikit berdenyut
sebab cuaca terlalu panas...Dugaan....Apapun, bagi yang
berpuasa hari ini.... Selamat Berbuka Puasa ya...
And yang belum ganti, cepat-cepat ganti..... Jangan
bertangguh seperti saya neh...


13 comments:

Kancilbiru said...

yeay, saya sudah selesai, alhamdulillah...hehehee

AYuNG said...

semoga selamat nadia..hihi..
alhamdulillah, ayung dh selesai..:)
n selamat berbuka nti tau..

ღ p!nk veLvet ღ said...

alamak! baru teringat i pon blom ganti lagi, adoiii :'(

White Mas said...

nadia...mas tgk nadia pon ada ciri usahawan..moga kita sama2 dpt capai ape yg kita nk kan..mana tau satu hari nti mas masuk butik nadia..=)

adna^madhiha^ said...

dapat puasa penuh huhuu..best2

Firdnurjue said...

yunk...orang da lama settlekan..Allhamdulillah..hik3..selamat berbuka k dear..chayok2..:-)

zuwaidah said...

nadia..terima kasih ingatkan bulan rejab tu...ohhhh semestinya selepas pulang bercuti nanti akan ku ganti puasa tahun lepas dan juga puasa sunat...insyaallah

selamat berpuasa dan berbuka nanti

ana apez said...

oh! ana pon puasa juga harini. firstday. lembik dah ni. got 8days to do.

fiza said...

Selamat berbuka nadia, biasalah tu...dugaan puasa. Saya alhamdulillah...last year dpr posa penuh.

Blog Menghina ISLAM dan Nabi Muhammad S.A.W...Siapa Makcik Hajjah Sitt Al-Wazura?

Daripada Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz kepada Aleesha Farhana

Harga MINYAK RON 95 Kekal

KILAUAN EMAS untuk 45 Tahun Ke Atas...Sesuai ker?

bunga said...

selamat berbuka cym..

eiela said...

dah selesai ganti dah. chaiyok2,, nadia boleh. =)

Latest Entri :
Lemang Penanda Raya Dah Dekat

tomato said...

err terasa den .. hehe

tak habis ganti lg nih .. haiyoo tak snonoh btol kan.. hehe

nak diet jugak ! :P

aDieyZa said...

thanks utk peringatan.. zana masih ada yg belum ganti.. so nak kena ganti cepat ni..