Wednesday 8 June 2011

Gempar Sekejap Dapat UV Cecah Beriban Kerana Yuyu Zulaikha




Serius you, memang ai sangat terkejut... Mau tidak, entry ai tak seberapa
tapi jumlah tetamu yang datang tiba bertambah dan semakin bertambah
sampai cecah 10K.... Hooomak aihhhh, tetiba rasa gempak saja kan... 
Terus rasa macam dah 'DIVA' you, then rasa macam dah mampu untuk
ai kalahkan Abg Ben, Hanis Zalikha, Fatin Liyana and Cik Epal...hahahha
Semua ini gara--gara adik Yuyu Zulaikha buat review blog ai, you tau tak.....
aduhhhh berkipaskan tangan ai....hangat, rasa nak pengsan sekejap.....
Terima kasehlah adik Yuyu Shayang....


Papppppp, tetiba handphone berbunyik... Aduhhhh kacau betul aku nak
mimpi-mimpi jadi blogger hebat...huhuhuhuh adehhhh rupanya saya
cuma bermimpi...Mimpikan adik Yuyu Zulaikha yang comel, kecik and
cute tuh.... And cuma saya bermimpi dapat UV sampai ber 'K' tuh.....
hahhahaha tak apa, kurang-kurang dalam mimpi pun merasa kan....
hahahaha... Yang peliknya, kenapalah sampai saya bermimpi... Tak adalah
taksub benar dengan blog, malah sebelum tidur tak adalah pula saya
fikirkan soal adik Yuyu Zulaikha..Cehhh dapat tahu dek Yuyu, kecik hati
dia kan... Yuyu, maapkan akak dik.......Yuyu the best, ceh bodek nampak..


Apapun, semua tuh mainan tidur.... and now pun saya bersyukur dengan
apa yang saya ada and apa yang saya dapat... And sangat bersyukur
kerana UV untuk last day naik secara keseluruhan hampir 400 UV..
and untuk viewers sahaja, hampir 1K, Alhamdulillah....Oh ya, hari ini
InsyaAllah saya akan balas setiap komen dan kunjungan dari setiap
kawan-kawan blog, maaf lewat...2,3 hari neh, duk fikir watermark saja..
Jangan marah ah.....Hurmmm btw, thank you so much untuk semua....






7 comments:

AYuNG said...

lor...mimpi rupanya..:)

Liyana said...

ceh mimpi rupe nye, hehe

x penah tfikir nk jd blogger femes, saje suke suki nk menulis je, lalallaa

nORmAL said...

sesama kak .... heheh ..

Unknown said...

wah..smpai trmimpi2 ye kak nadia..

Jue said...

yunk..sius dear...jue pun mimpikan si dak kecik tu gak smlm..aiyakkk cne ley sama...huk3

Unknown said...

heheh pengsan kalo btol kan hehehe

NADIA RAJAMI said...

ouhhh...hehe