Wednesday 10 August 2011

Boleh Ke Nak Turun Berat Badan

Pening jugak bila fikir tentang persoalan di atas tuh...
Boleh ke? Boleh ke? Macam tak boleh laaaa.... Boleh ke
dapat kembali berat saya 57kg sebelum neh....entah....
give up pun ada....huhuhuhuhu

Bulan Ramadhan kali neh, selera saya semakin kurang...
Entahlah, saya sendiri pun tak tahu...Kebiasaannya kalau
ke Bazar Ramadhan, saya hantu tengok kuih.... tapi sekarang..
jeling saja and niat nak beli tuh memang tak ada....Biasa
kalau ke Bazar Ramadhan pun, saya akan beli air buah-buahan
and sejenis kuih untuk famili....


Okay, cerita tentang turun berat badan neh... Alhamdulillah
ramai tegur badan semakin susut and Alhamdulillah saya
sendiri rasa badan neh ringan sikit.... Tau saya buat macammana?
waktu bersahur, saya cuma ambil 2 sachet Nesvita Oat...
Oh ya kalau nak cuba, better ambil 2 sachet sebab kalau
ambil 1 sachet, tak sampai tengahari perut dah berkeroncong..
Then, waktu berbuka nadia minum air buah-buahan and kuih-muih..
kalau mak masak lauk sedap, jamah jugak la sedikit...
kempunan pulak nanti....Apapun, nadia belum timbang, malas...
Biar habis puasa baru timbang... sebab rasanya masuk Aidilfitri,
confirm berat akan naek....huhuhuuhuh betul tak?






if suka entry neh, jom LIKE...
if nak comment, comment secara berhemah...
Thank you

7 comments:

y i e n said...

wahhh~ bestnyer ... congrets :)
owg pon jarang mkn nasi bln pose ni, sahur pon mkn nestum, berbuka mkn kuih gaq ... tp berat x turun #sentap

Jue said...

chayok2 yunk..of coz u bolehhhh..i support u dr blkg..ahaks!!!

Lea Isnawi said...

tak makan nasi la ye

NADIA RAJAMI said...

pon nk turunkan berat tym puasa nih..:P

belogkiter said...

samalah kita... tengah risau ni

CuteKids Shoppe said...

salam..

nadia, tumpang tepek. baju raya murah! tq!

http://cutekidsshoppe.blogspot.com/

eiela said...

chaiyok2,,boleh2.. saya plak makan nestum sebab nak gumuk, kurus sangat. jom connect usb, sedut sikit bagi saya. hehe. gurau je.