Sunday 28 August 2011

I'm Not Alone

Yes, i know that i'm not alone on my birthday..
Allah selalu ada bersama saya...Alhamdulillah..


But today sangat-sangat lost..entah, i didn't found
the answer.. Apa yang buat saya sedih..


Tengah drive, tears keeps falling..
And lips keep said...It's ok nadia..
Kenapa saya seperti itu?
Jawapannya saya tidak tahu....

Then, thats what i am doing on my birthday..
Park kereta and jalan kaki sepanjang pantai...
Then tenung lama-lama ke laut...
Angin bawa pergi rasa gundah yang ada ini..
jangan ia bawa duka di hari yang sangat indah ini..





Okay tak nak layan sangat perasaan neh..
Special thanks to Ayung untuk present yang
sunggoh-sunggoh cute ini...
Terus teringat my monte carlo yang sangat addict
dengan froggie and green.........
Thank you so much ayung...You're so sweet.....






If suka entry ini, jom LIKE
Thank you

6 comments:

Anonymous said...

Hmm. Yeah. True. Allah will always be there for you. Beside you. Don't be sad. Happy birthday. :)

eiela said...

jangan dilayan sangat perasaan tuh. bahaya nanti.

Taufan Bin Ribut said...

<----foreveralone

Entri Terkini : Duit raya RM100 Dari aku.Sape nak meh sini!!!

Entri terdahulu :  Tips berjimat ketika di hari raya #apeponboleh

Nur. said...

selamat hari lahir ke 27.
May God bless youu.
La Tahzan :)

AYuNG said...

alhamdulillah,dh smapi jugak kat nadia..hehe..

happy birtday dear..
semoga pnjg umo n murah rezeki..:)

Bunga said...

:)..like2..