Friday 27 January 2012

Perjalanan Bakal Bermula





......................................................

Semalam saya masih menghitung dan seringkali tertanya,
apa harus saya lakukan dan bagaimana saya ingin teruskan.


Saban waktu, setiap saat yang pergi....


Hanya berbisik pada Ilahi, bersenandung padaNya..
Mengalun ayat-ayat cinta, hadiah dariNya..


Kerna hati masih berharap sebuah harapan..




Dan kini, halaman baru semakin terhias indah..
Sebuah perjalanan yang bakal bermula..
Semoga keberkatan Allah mengiringi perjalanan saya..
Amin...
......................................................




3 comments:

AYuNG said...

ke mana nadia?

Lily said...

Kita menyangka sesuatu yang ada dengan kita adalah yang terbaik..tapi sebenarnya Allah telah takdirkan sesuatu yang jauhhh lebih baik utk kita..

Laa Tahzan nadia....

NorHayati said...

semoga perjalanan anda dan saya dierbkati Allah s.w.t http://sayap-kehidupanku.blogspot.com/