Sunday 7 October 2012

Betul Ke Saya Nak Kahwin?

Bismillahirrohmanirrohim


Assalamualaikum semua and selamat berhujung minggu...
Pasti banyak agenda menarik kan... Ohhh diri saya sendiri,
seperti biasa, menyiapkan persiapan perkahwinan saya yang
bakal menjelma 12 hari lagi... Allahuakbar, tak lama dah kan...
Betul ke saya nak kahwin neh... Itulah yang saya selalu tanya
pada diri sendiri.. Seolah tak percaya... Semuanya berlaku
sangat pantas...Lelaki kesayangan saya kembali pada Allah,
then, bakal suami mula merisik khabar diri saya, kemudian
bertemu keluarga saya, bertunang and now saya bakal berkahwin..
Saya cuma benar-benar mengenali tidak sampai setahun..
Allahuakbar, Dia Sangat Mengetahui siapapun jodoh kita malah
Dialah penentu apa yang terbaek untuk diri setiap hambaNya..


Jumaat lalu, genap setahun pemergian Allahyarham Halim,
pejam celik pejam celik, semaken hari saya rasa saya semakin kuat..
InshaAllah... Terima kaseh bakal suami kerana sentiasa ada
di sisi memberi semangat dan menyayangi saya seadanya...


Okay, hujung minggu ini Alhamdulillah saya sudah siapkan
4 hantaran, tinggal lagi 4 yang belum saya siapkan sepenuhnya..
InshaAllah progress selanjutnya adalah menyiapkan bunga telur
yang akan diletakkan di sisi pelamin kelak...


Apapun progress keseluruhan persiapan perkahwinan saya,
Alhamdulillah hampir kepada 90%.. Syukur pada Allah, malah
kad pun telah saya edarkan...

Apa yang paling paling penting sekarang adalah semoga
segalanya dipermudahkan dan berjalan sebaeknyer...InshaAllah...





5 comments:

AkuBukanLelaki said...

Barakallah!!!!!!!!!

tahniah kak
selawat bnyk2 ye

BitsBest said...

alhamdulilah sis...
gembira bila tgk sisi bahagia :)

anyway tahniah...
Allah memberikan sesuatu yang tak pernah kita duga :)

sy sendiri masih tak percaya sy udah kawen dan bakal menjadi ibu..
rasa mcm semalam br abis sekolah..hehehe

HeNRieTTa JoSe said...

Amin...moga segalanya dipermudahkan...semoga nadia bahagia disamping suami dan menjadi isteri solehah....

PSSS...kenangan lalu tak perlu dilupa....tapi perlu sentiasa ingat akan masa hadapan....

saly said...

salam nadia...
akak follow sini ya..

selamat pngantin baru tak lama lg ya.. semoga semuanya slmt dan bjalan lancar tanpa halangan...
dan semoga bahagia dengan khidupan baru nnti..
^_^

ummizarra said...

salam yunk. syukur Alhamdulillah akhirnya kwn yg i syg akhirnya menamatkan zaman bujang. sungguh dlm mengenalimu byk dugaan bt mu. Allah maha mendengar & mengetahui.
I doakan semoga u bahagia hingga akhir hayat yunk.
sungguh i rse nk menangis sbb trlalu gmbira :D