Friday 12 October 2012

Lambakan Homestay

Bismillahirrohmanirrohim..


Assalamualaikum WBT & salam sejahtera semua...
Alhamdulillah syukur pada Allah untuk apapun kurnianNya..Alhamdulillah..


Okay, bercerita tentang tajuk, sebenarnya saya sekadar ingin meluah
perasaan saya, tidak menyalahkan sesiapapun... Sejujurnya saya pening,
pusing dan penat memikirkan betapa sukar untuk mencari rumah sewa
sekarang.. Boleh katakan habis kawasan berdekatan dengan tempat kerja
saya jelajah, malah taman yang sedikit jauh juga saya jengah, hampir
setiap iklan yang terpapar adalah homestay.. And again homestay..
Secara jujurnya, saya ........................kecewa (-__-)

cute betoi rumah neh

Apapun, doakan Allah permudahkan urusan saya dan bakal suami
untuk mencari kediaman yang bersesuaian..InshaAllah pasti ada rezeki nanti..
Doakan ya...





5 comments:

✿INA AINAA✿ said...

Amin.. semoga Allah permudahkan urusan sis.. hehe btw, comel betul homestay hello kitty tu... knp kat Malaysia tak ada rumah camni ye.. XD

AisNy said...

Buat apa google homestay kalau nak cari rumah untuk disewa atau beli.... mudah.com kan ada....

JunAina said...

Salam sayang...

Akak doakan dipermudahkan segalanya. Kawasan tu ada 7E tak? kalau ada try tengok kat papan iklannya.

Sekarang memang banyak sangat orang buat homestay. Satu keadaan memang banyak membantu tetapi ia akan menyusahkan kepada org lain pulak.

AYuNG said...

insyaAllah nadia...semoga dipermudahkan.. =)

Anonymous said...

semoga dipermudahkan. amin