Monday 29 October 2012

Menjengah Nuffnang

Bismillahirrohmanirrohim...


Assalamualaikum WBT........ Hai semua......
Okay, hari ini saya just nak bercerita tentang nuffnang..
Bukan lagi cerita tentang kawen, nikah atau sambut menantu..
Nanti gambar ada baru kita cerita pasal perkahwinan ya..


Okay, sekarang sangat sangat jarang jenguk akaun nuffnang..
Bukan berputus asa tapi terima apa yang ada sahaja..
Kononnyer laa kan.. Lately pulak dah tak aktif berblogging
seperti dahulu.. Hajatnya lepas berkawen neh nak aktif
semula update, post, blogwalking and sebagainya..InshaAllah..
Bimbangnya niat tinggal niat sahaja kan...




So tadi lihat lihat jenguk jenguklah akaun nuffnang kita kan..
Alhamdulillah walaupun traffic tidaklah menggunung macam
blogger laen tapi earning semakin meningkat.. Eh ada ke
yang menurun... Alhamdulillah walaupun jarang-jarang
update, CPUV Campaign atau sebelum neh dikenali sebagai
Buffered Earning, tetap melekat walaupun tak banyak..
Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah...... Terima kaseh
untuk semua yang sudi mengintai blog kita neh...............
Lepas neh, datang lah melawat selalu ya... Tak bawak buah
tangan pun tak apa, janji tinggal pesan pun dah cukup...(^___^)


So...harapan merangkap wish saya, semoga blog saya semakin
diterima orang ramai, walaupun sekadar bual kosong atau
sebuah cerita kehidupan, saya sangat sangat berharap ianya
memberi panduan atau membakar semangat anda..Mungkin
ada beberapa kisah saya yang boleh dijadikan pelajaran kehidupan..
InshaAllah.............Sekian, terima kaseh....






No comments: