Saturday 22 December 2012

Seronok Buat 'Editing'

Bismillahirrohmanirrohim


Assalamualaikum WBT..
Hai semua... Hopefully sehat, ceria dan sentiasa bahagia hendaknya..
Alhamdulillah syukur pada Allah masih punya kekuatan, kelapangan
menempuh hari-hari di atas dunia ini.. Semoga esok saya mampu
menjadi seorang hamba, isteri dan anak yang lebih baek dari semalam..


Okay, berbalik pada 'post title'. sebenarnya saya mula rasa seronok
buat 'editing' pada blog seperti yang saya buat pada blog seorang adek blogger
iaitu Blogger Fara.. Actually seronok tengok benda alah cute, comel momel neh..
and bila tukar blogskin, mak aih comel la pulak.. Cuma untuk saya apply
pada blog saya, mungkin akan saya fikirkan dulu.. Tapi bagi sesetenggah blogger,
mereka suka pakai blogskin neh...
Boleh klik atas gambar untuk tengok blog Fara.


Jadi, untuk kali neh, saya sangat teringin untuk cuba (mencuba ya) edit
blogskin lagi.. So untuk yang berminat edit blogskin, bolehlah email saya..
Oh ya, free saja sebab nama lagi mencuba kan kan kan.... Dan saya juga
hadkan kepada TIGA blog sahaja... So cepat-cepatlah.. And tak mo lah
yang cerewet sebab saya neh bukan expert dalam blog editing ya........

email: mynadiadania@gmail.com
subject: Edit My Blog


So, yang mana percaya saya tak menjahamankan blog mereka...huhuhu
and rasa saya mampu lakukan..Bolehlah email ya.... Terima kaseh.....



Nota Spontan: Tiba-tiba rasa nak buat giveaway lagik..hurmmm
nanti kufikirkan...






4 comments:

Luqman Zakaria said...

sy suke edit2 nih..tapi kalau bab nk edit blog..perhhh...hampeh..hncur..hhhhaha..

allyarifff said...

nak try blogskin camni tapi sllu tak jadi :(

available lagi eh? hehehe.

Unknown said...

tak reti edit blogskin..tapi suke design2 :D

aja boleh?

Admin said...

blogskin memang mudah nak pasang,
tapi ada sdkit klmhan, tu kne gogle :)