Monday 7 January 2013

Kisah Blogger | Shopping Blog

Bismillahirrohmanirrohim



Assalamualaikum..hai hai semua.... Sehat? Monday Blues? hahahah mostly macam tuh kan... Saya sendiri ponnnn kadang-kadang macam tuh jugak... Hurmm tapi kan cuba kita set dalam minda kita dengan ayat HAPPY MONDAY... so mesti dalam mind pun akan selalu happy.. Cuba positifkan fikiran untuk dapatkan life yang penuh ceria... Tak gitu...


Okay, pagi neh nak cerita pasal blog shopping.. Bukan blog shopping saya eh tapi blog shopping seorang sahabat blogger and facebook saya... Last day, saya berhempas pulas,**chewah.. ayat tak tahan**..actually last day menyiapkan blog shopping untuk Fyza.. So kerana kepercayaan yang diberi, saya rasa tak salah untuk saya bantu Fyza.. And inilah resultnya... Hopefully Fyza suka and hopefully business Fyza akan lebih maju dan dikenali selepas ini...

Klik Gambar Untuk Blog Shopping


Oh sorry ya kalau korang klik ke blog shopping Fyza neh, masih belum banyak item atau produk.. Saya cuma bantu Fyza siapkan blog dan header sahaja.. Content semuanya akan dimuat sendiri oleh Fyza... So lepas neh, hopefully korang semua rajin-rajinlah terjah blog shopping Fyza sebagai tanda menyokong sahabat kita dalam berbisnes.. Tak salah kan.....And terima kaseh sebab sudi membelek blog saya ini jugak..

Terima kaseh...





8 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

canteknye...suka tgk....jap nk p terjah blog sna...

Anonymous said...

Nadia... eeee..blog ne sangat comel..comel..comelll..comel mcm nadia..syukur Alhamdullilah.. tq so much dear.. mudah2an blog berjalan dengan lancar... syukran ya Allah :)

Anonymous said...

:)nadia... terima kasih..blog ne sangat comel mcm nadia..sangat2 suka..sangat2 comel... terbaik..tq nadia sudi bntu hmba yg x pndai dunia blog hini :) terimma ksih sgt2 :)

Jey said...

suka warna dia..lembut je


ni shopping blog saya,
http://jeycollections.blogspot.com/

Akuro San said...

blog yg simple dan cantik...
barang jualan belum banyak lagi...

AisNy said...

Kalau nak share link kat blog business saya pun boleh jugak.... visitor saya world wide....

eiela said...

comel blog tuh..

Umi Nazrah said...

chantek header! kreatif nya u dear