Wednesday 22 April 2015

Kisah Blogger | Terus Menulis


Bismillahirrohmanirrohim..

Assalamualaikum semua... Alhamdulillah, lama rasanya tidak menulis. Jujur, ada sedikit rasa janggal, kekok untuk membebel di dalam blog.. InshaAllah, very soon, saya akan sambung menulis blog, inshaAllah kali ini akan lebih kerap berbanding sebelum ini.. Bukan lagi seperti ini, sekejap ada, sekejap tak ada.. InshaAllah saya sedang berusaha ke arah itu.. Oh ya di bawah ni, analytic blog saya pada bulan lalu.. Alhamdulillah walau sikit tapi masih ada yang sudi bertapak ke sini..


Terima kaseh buat mereka-mereka yang masih sudi membaca blog ini. Masih sudi menghantar komen malah pertanyaan buat saya. Masih lagi menjadikan blog ini sebagai rujukan walaupun tak banyak sebenarnya perkara untuk dirujuk.. Tapi saya masih lagi berpegang seperti mula-mula menulis blog ini, adakalanya kisah hidup orang lain memberi inspirasi kepada kita untuk menjadi lebih baek.. Adakalanya cerita yang disampaikan orang lain itu akan memberi pengajaran buat kita.. Dan semoga apa yang saya catatkan di sini, memberi manfaat kepada anda juga.. Terima kaseh...

Apapun, doakan yang terbaek untuk saya.. Doakan semoga Allah memberi ilham kepada saya untuk terus menulis di sini.. Semoga apa yang saya tulis di sini memberi ganjaran atau pulangan yang terbaek di sisi Allah.. Amin Ya Rabbal Alamin...



No comments: