Thursday 11 June 2015

Art And Design | Tambah Duit Poket


Bismillahirrohmanirrohim..


Assalamualaikum semua...
Allahu Rabbi, lama jugak tak menaip di blog. Hari tu cakap nak menaip selalu tapi diri saya sendiri dah agak, memang hangat-hangat tahi ayam ibaratnya... Apapun, lately agak busy dengan kerja-kerja sambilan untuk tambah duet poket yang selalu bocor nih... Alhamdulillah syukur Allah mudahkan dan memberi ilham untuk setiap kerja-kerja design yang saya buat.. Segalanya datang dari Allah, kalau Allah tak benarkan, maka memang sampai sudahlah, saya mengadap komputer tanpa sebarang progress...

Alhamdulillah, lately jugak banyak terima tempahan kad kahwin.. Walaupun satu saja setiap bulan tapi bagi saya itu dah okay sangat dari tak ada langsung.. Alhamdulillah jugak, Allah datangkan kepada saya, customer-customer yang tak cerewet, yang sangat memudahkan urusan saya.. Terima kaseh untuk sahabat-sahabat yang sudi tempah kad kahwin dengan saya tempoh hari.. Untuk waktu sekarang dan di masa akan datang, inshaaAllah ada tiga tempahan kad yang menunggu.. Satu dah siap design progress and now just proceed to printing.. SubhanAllah, Allah Maha Mendengar, Maha Pengasih, Maha Penyayang, Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah... Seronok dengan feedback customer. Dan part paling saya terharu, bilamana melihat wajah mereka bila pertama kali tengok and pegang sendiri kad kahwin mereka.. Mostly akan cakap, macam tak percaya dah nak kahwin saya ni.. Dan itulah perasaan saya ketika pertama kali pegang kad kahwin saya sendiri hampir 3 tahun yang lalu...




Alhamdulillah, dengan tempahan-tempahan yang tak henti ni jugak membuatkan skill saya semakin baek.. Sejujurnya, saya agak bimbang apa yang saya belajar dulu, hilang begitu saja.. Sayang, 3 tahun di kolej tapi apa yang saya habiskan di sana tidak membawa apa-apa kebaikan untuk diri saya sekarang.. Alhamdulillah syukur pada Allah.... Terima kaseh sekali lagi untuk sahabat-sahabat yang sudi dan percaya dengan hasil kerja saya.. Terima kaseh kerana kalian memberi semangat, memudahkan urusan kerja saya.. Moga Allah memudahkan segala urusan kalian dan melimpahkan rahmatNya buat kalian semua... Amin Ya Rabbal Alamin...




1 comment:

ummizarra said...

Assalamualaikum yunk..
lama tak singgah bertanya khabar dan baca cerita kamo.
kreatif kamo a am proud wif u..
org baru tau kamo ade terima tempahan kad sebegini..