Monday, 25 January 2010

Surat Cinta Untuk Sahabat



Terima kasih..
Kerana tersenyum kembali...
Aku tahu luka semalam itu masih belum sembuh...
Tapi engkau tetap bangun...

Hanya Allah yang tahu betapa senangnya hatiku,
tiada lagi linangan air matamu...
tiada lagi renungan hampa darimu...
Ingatlah, setiap apa yang kita lakukan pada yang lain,
samada baik atau buruk tingkah laku kita,
pasti akan berbalas..
Ingatlah Allah Maha Adil...

Doaku semoga esok diberi sinar terindah buatmu...
agar hari-harimu yang mendatang penuh dengan pelangi indah...




6 comments:

nisa said...

mm.. kadang2 susah jugak nak faham hati sahabat.. macam2 ragam.. tapi 2 la, sahabat sejati susah nak jumpe kan skg nih?? pape pun, kite kene hargai sahabat yang dah ade skg.. hehe

¶A.K.I¶ said...

klik LG! heheh

blueCITY said...

surat buat sidia ke?
ahaks!!

wahai teman
semoga kau bahagia dan sihat2 sahaja disana..
walau kita sudah jauh dimata dan dihati..
doaku padamu masih sama

heeeeeee

Adya A. said...

thanks semua... actually, surat utk kwn baek nadia... dia dlm kesedihan bebaru ni.... so nadia dedikasikan buat dia....

Uruchimaru @ kf said...

ssh nk cari shabat yg benar2 sahabat!

Adya A. said...

Uruchimaru~betul tuh... susah nk carik sahabat yg betul2 sahabat....