Monday, 26 April 2010

Kesian Sungguh Budak Ini

Title di atas merujuk kepada anak buah nadia yang sedang mengalami sakit mata.. merah mata dia and penuh ngan tahi mata... Puas di kesat, tapi muncul semula... Bebaru ni budak ni mengalami radang kulit, habis merah celah peha dia.. bawah tut tut dia.... Kesian sungguh... Itulah kulit gebu sangat, bikin bakteria jeles.....tapi Alhamdulillah sekarang radang kulit dia dah ok setelah kubelasah dia dengan tepung ubi kayu... Sapu banyak-banyak kat tempat yang merah seperti baru jatuh dalam guni tepung... Putih tak hengat punya....Apapun..hope cepat-cepat sembuh sakit mata tu, jangan bagi jangkit pada orang lain.. itu yang paling nadia risaukan...huhuhuuh..

Tengok tahi mata dalam bulatan yang tak nampak sangat tu..

Dua-dua mata dah terkena jangkitan...

2 comments:

blueCITY® said...

salam..
hukhuk
cian ya, sakit mata
doakan cepat sembuh ya
mesti gatal2 je kan..

nadia, sori lama x masuk sini
tenet prob
ni kira nasib le komen
huhuhu

jaga diri
xoxo

Nadia arRumaisha said...

xpew sis.... saye sendiri plak terlalu malas skang nak blogwalking+ jenguk sahabat-sahabat belog..update pun ikut mood....huhuhu

take care juga ya...