Saturday, 29 January 2011

ME Terbanyak Setakat Ini.. Alhamdulillah

Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum


Hah, nadia cuma nak update seringkasnya..
Mood update kurang sekurangnya.
Apapun, nak kongsi tentang metered earning
Hari ni, BE nadia dah tinggal satu saja..
Yang satu lagi dah jadi ME..
And Alhamdulillah itulah ME
yang terbanyak setakat ini..
Alhamdulillah syukur..
Terima kaseh nuffnang..
Terima kaseh untuk semua..


13 comments:

chuu said...

alhamdulillah :)

♥♥LiSsA♥♥ said...

wah. bnyaknye:)

y u y u Z u l a i k h a said...

woooo~ tahniahhHH!

y u y u Z u l a i k h a said...

woooo~ tahniahhHH!

Miza Yusof said...

banyak tu. tahniah nadia :)

SyUhAdA said...

byknye..
thniah kak nadia~!

ieda said...

oo ini lah ME yer ..
soo yg akak buat entry ari2 ME lah erkk ekekekek
memang x pandai bab2 nie :)

BENA said...

wahhhhhhhhhh besnye sis nadia ! belanje bena la nanti ye ? heeee :)

tomatokering :) said...

wahh~kongrets sis . :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

wowwee.. manyak tu..
btw, tahniah laling..
ahkak kamoo ni hanya tinggai 1 ketui aje BE, tu pun tak sampai 5 hinggit..
dh start main nyorok dh.. huhuhuhu.. ;-/

LyNn'Azlina said...

byk gak iklan friso nadia tu...lin pny tinggal 2 jer be..tu pun sikit giler earning...sedey tol ar...rasa nak memadukan jer nuff ni

Redbloodsnow said...

alhamdulillah yang
rezeki dr ALLAH melalu nuff :)

munna said...

alhamdulillah... banyak juga tu nadia...