Friday, 11 February 2011

Mata Ini Saket Memandang

Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum WBT



Nadia bukan saket mata
Okay cuma sesekali jer duk gosok-gosok
sebab gatai sangat
resdung agaknya


tapi ni bukan nak cerita pasal tu
cerita pasal saket mata bila memandang
okay, maaf if entry ni menyakitkan hati sesiapa
oh tidak, bukan itu niat nadia
niat nadia cuma ingin berkongsi
peringatan diri nadia juga
semoga ia memberi manfaat kepada yang lain
and yang penting kita, kaum wanita ni
lebih berhati-hati


source: corbis.com



ceritanya setiap kali nadia ke post office
ada saja yang kurang enak mata memandang
yela, kadang ada antara kaum wanita
yang memakai baju singkat
tapi seluarnya dahsyat woo
berbekas panties..
Dah la pakai tudung
maafkan nadia bahasa kasar sangat rasanya


nadia tak berniat untuk mengutuk
nadia faham mungkin kadang-kadang kita tak perasan tau
bila dah ditegur, baru perasan
masalahnya bila dia sorang berdiri di kaunter
sedang yang lain menunggu duduk di belakang
dan mostly yang tunggu adalah kaum lelaki
Astaghfirullah dah kaum lelaki ni dapat dosa tau
dapat dosa free


Maaf, nadia tidak pantas untuk berbicara soal dosa
maafkan nadia yang kerdil ni..
Serius malu laaa
haishhh sangat malu..


So, untuk diri nadia sendiri
InsyaAllah selagi akal ini mampu
untuk berfikir dengan waras dan sebaeknya
InsyaAllah akan selalu nadia berpesan pada diri sendiri..



Sekian, maafkan kata-kata kasar nadia



8 comments:

antudegil said...

nais! lagi jengkel bila tgk pompan pakai seluar legging.

Entri terkini : American Football Trick Shot Yang Awesome

laskar rainbow said...

dear! kdang2 Pelangi terasa malu jugak dengan kaum sendiri...mcm tuelah..pakai seksi2..duk seksa2 mata yg memandang kan..

aDieyZa said...

betul apa yg nadia kata.. kadang2 ada yg pakai skirt pendek but pakai tudung.. rasanya mcm x sesuai..

zati embong said...

kdg2 jat pun telepas pndg soal pemakaian nih,mujurlah rmai d sekeliling yg mengingatkan O.o

niniem said...

setuju dgn entry ni~ :)

Daniela said...

ingat mengingati amalan mulia nadia...dun worry =)

Encik Blogger said...

adoi.. sakit mata n sakit hati tu tgk.. malu je orang lain tgk..

bobiedanbad said...

joint contest without any rules at
http://bobiestory.blogspot.com/2011/02/berapa-umur-dia.html