Saturday, 18 June 2011

How Am I Gonna Do?



Perasaan hari ni datang kerja sangatlah bercampur baur..
Rasa gembira ada, nervous, sedih, serba salah dan macam-
macam lagi... Berat rasa kaki nak masuk kereta untuk pergi
kerja.. Jalan pun selembab-lembabnya nak pergi kerja tadi..
Tahu kenapa? Sebab hari ini nadia akan buka mulut untuk
beritahu isteri bos nadia yang baik hati iaitu kak ros bahwa
nadia dah dapat kerja lain.. So nadia akan berhenti pada
hujung bulan ini...Aduhhhh sangat tertekan perasaan ini
untuk beritahu kak ros... How am i gonna do?????
Hahhh, for the future... nadia terpaksa juga berhenti...
Apapun, doakan yang terbaek untuk nadia....




4 comments:

Cik Miera said...

InsyaAllaah semua akan baik2 je.. gud luck n tahniah dpat keje baru.. hihi

naju said...

InshaAllah kak. Everything's gonna be okay :)

eiela said...

tahniah dah dapat kerja baru. bagitau je, jangan risau. dia mesti faham, majikan mesti nak tengok pekerjanya berjaya jugak.

AYuNG said...

kadang2 pahit nak telan...apa2 pun untuk kebaikan kita, tepaksa jugak carik pengalaman baru kan..

all the best yaa...:)