Friday 17 December 2010

Pembakar Semangat Saya Semakin Membakar

Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum WBT

Pertama-tamanya nadia ingin mengucapkan terima kaseh untuk semua pembakar semangat nadia iaitu follower.. Alhamdulillah follower nadia sudah mencecah 500 orang.. Alhamdulillah syukur dan follower yang ke 500 adalah CN.. Thanks dear become my follower... Apapun, nadia tak pasti samada mereka mengikuti atau tidak perkembangan blog nadia, namun nadia sangat menghargainya...


Now, nak tunggu siapa pula follower yang ke 1000...hahaha perasan kan.. Macamlah ada mereka yang nak mengikuti blog nadia ni.. Bukan best pun.. Apapun, nadia cuba untuk perbaiki mutu dan isi penulisan kerana bagi nadia yang paling penting adalah isi blog tersebut.. Dan apa yang boleh seseorang pembaca itu mengambil manfaat darinya.. Nadia sedang berusaha untuk menulis sebaik mungkin.. Lihat saja penulisan blog Cik Epal, Irine Nadia, Fatin Liyana, Nurul Badiah dan beberapa blog hebat lain, penulisan mereka sangat bersahaja namun setiap post yang mereka tulis menarik perhatian dan mengandungi tips bermanfaat yang menjadi perhatian dan panduan kepada pembaca.. Bagi nadia mereka bukan bersandarkan rupa semata namun cara mereka menyampaikan mesej itu yang berkesan..

Ohh bila agaknya mampu menulis sebaik itu dan menjadi seperti mereka.. Entahlah yang pasti nadia cuba untuk memberi yang terbaik dan yang penting menjaga silaturrahim antara bloggers..walaupun tak pernah bertemu berjumpa namun keakraban itu tetap utuh.. Tak best bila ada antara bloggers yang bergaduh sesama sendiri.. Sebagai satu komuniti, harus bersatu...Wahhh semangat satu Malaysia gitu.. Apapun, tak rugi kita menjalin silaturrahim.. Nadia ada seorang sahabat bloggers, kategori kacik giler...hahahha... Nowra, and now kami masih rapat dan masih menjadi sahabat ketika susah juga senang.. Pernah juga berjumpa..Cuma sekarang masa membataskan perjumpaan.. yelah, masing-masing berkerjaya..Apapun, jangan jadikan ia satu alasan.. Telefon malah blog masih lagi menjadi penghubung kami.. Sangat bertuah mengenalinya kerana sentiasa ada saat sukar, sulit dan saat tawa, gembira..Thanks dear.. sayang kamoo a lot..

Nadia harap akan berjumpa lebih ramai bloggers untuk menambah lagi cerita/kisah mereka di dalam kamus hidup nadia.. Supaya ianya berwarna warni.. Sebarkanlah buah silaturrahim itu supaya kita menjadi insan yang kuat dan sebarkanlah kasih sayang itu supaya hati kita menjadi lebih bahagia..Insyaallah..Sekian celoteh nadia.. Terima kaseh bagi mereka yang sudi membaca...Jangan segan untuk meninggalkan komen/pendapat anda ya..

17 comments:

mizayusof said...

tahniah. follower dah meningkat :)

ummizarra said...

huwaaa terharunya yunk.. huk huk org rindu kamo yunk sgt2... rindu masa cm dulu2.. share everything.. walopon pertemuan kita dr alam maya tp ia xmembataskan..

I LoVE u So mUch..
[erk jgn slh fhm nie syg seorg teman+sahabat]

tomatokering said...

tulis je apa yg kita nak tulis . ;)

AYuNG said...

yeaaa...tahniah!!! :)

noorafzan said...

salam nadia..
saya dah dapat parcel.
tapi ada benda sikit la saya nak cakap.
saya email kamu ye.check tau..

Ogy said...

mama lupe nk follow rupernyaaaa..hik2....br je followww...

Dhea Ahmad said...

@miza: thanks untuk miza juga sebab selalu komen and follow perkembangan blog nadia...

Dhea Ahmad said...

@Bloodberry: u memang kawan yang best lalink...thanks for being with me at all time..sad and happy...

Dhea Ahmad said...

@tomatokering: hahaha tapi kekadang kering jugak ideanya...

Dhea Ahmad said...

@ afzan: noticed...and nadia dah reply di email...

Dhea Ahmad said...

@ogy: haisshhh mama gee ni...hahaha thanks mama gee...

Ellysu Bahari said...

tahniah sis..
followers yang semakin meningkat :)
gud job !

noorafzan said...

lupa nak ucapkan tahniah.
tahniah ye dah 500.
saya baru 6 orang.
nasiapun tak folo lagi tuh.

Kancilbiru said...

tahniah nadia...btw, hadiah dah sampai...yeeha! tq nadia..

Kancilbiru said...

tapi pasu/mug tu dah pecah...uwaa....sedih2...

Dhea Ahmad said...

@kancilbiru: adehhh saye dah notice pd pej poslaju yg barang mudah pecah..tak pe laa kak kb, nanti saya ganti present laen...untuk kenang-kenangan...

Kancilbiru said...

takper la. tak dak rezeki...tapi comel jer design pasu tu...next time nadia kena bungkus sikit dengan kertas surat khabar, kenyuk2 sumbat dalam tu ya..:)