Wednesday, 15 June 2011

Boleh Saya Pergi Jauh-Jauh





Bolehkah saya pergi jauh-jauh dari hidup kamu..
Supaya saya bisa menutup rasa malu pada diri saya..
Malu kerana hanya persahabatan ini.
Persahabatan yang cuma di mata saya, yang cuma
di hati saya.. Sedang tiap waktu hati saya, fikiran saya
tidak pernah berhenti memikirkan kamu sebagai 
sahabat yang terbaik untuk saya..
Bolehkah saya pergi jauh dari hidup kamu supaya
kamu tenang menjalani rencah hidup tanpa diri saya.
Terima kaseh kerana mewarnai hidup saya dengan
warna-warna kebahagiaan... dan terakhir, saya tidak
pernah akan berhenti memikirkan kamu, kerana kamu
tetap sahabat yang terbaik buat diri saya....






suka tulisan ini?

17 comments:

AYuNG said...

puitis kata2 ini...
pasti ada maksud yg tersirat di sebalik nya kan..

sabar la nadia...

❀ Ꮯ Ꭵ Κ Ꮤ Ꭺ Ⴖ | Ꭵ ❀ said...

tak boleh pergi. hehehe

Unknown said...

apik pon tak bagi pegi..ehhe..tibe2

NinaAz said...

nape kak..mcm sedih jea..sabr yea..huhu..sy pun tgh bersedih gak ni...

Mekz's! said...

sy pn nk pegi jauh..jauh sgt sgt tp ongkos xde....huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu!!!! T.T

yaya salvatore said...

nice words arranged.
some people said, when we rly love someone, we shoul continue loving without even mind whether they love us in return or not. :)

Unknown said...

mak aiihhh kata2 yg indah .. kenapa nie dikk .. akak ada sini nie :))

miss u dik .. canik header baru tuu .. x pandai buat simple2 mcm tuu huhuhu

ieda =.= said...

hukhuk...syieda pun nk g jauh2 la..huhuhu..

xmo tasing2 tau akk^_^

x^anna^x said...

sape ckp nk g jauh~~huhu
ade je kat sini.. tgh tggu org offer mee kari~~ weee~~ hehe

Bunga said...

nape nak p jauh2..cam nada merajuk jer..

Zie Madini said...

sgt indah dan puitis entry ini. tp mendalam maksud tersirat..nape ni yang.. :(

EyanaNoorAzlan said...

jgn g jauh2,,, nnt sesat kan susah nak cari..=p

Atiqah Wadiah said...

sy nk teman k.nadia boleh??hehe :)

Zana Adieyza said...

jgn gie jauh2 yer.. nnti susah nak update blog.. hihihi..

Khairul Onggon said...

So sweet... :)

safurara said...

sahabat sejati mmg sudah nk dicari.

Ardini Humaira said...

dear...
hepi2 sokmo tau :)