Sunday 18 September 2011

Biarlah Lelah Itu Datang Sekarang

Assalamualaikum and salam sayang untuk semua sahabat blog
yang mungkin still lagi sudi membaca blog neh..... Rasanya
hampir 2 minggu blog saya neh tidak ber'tulis'.... Kesibukan
sangat melanda diri saya.... Pasti ada yang tertanya kan, asyik
alasan sibuk yang saya berikan sedangkan itulah kenyataannya..
Hinggakan saya memang tiada masa untuk diri saya sendiri..
Terpaksa saya lupakan sejenak keseronokan untuk diri saya
dan kepenatan badan saya neh.....Terpaksa saya telan semua
untuk sementara waktu....


Btw, start pertengahan September lalu, saya buat dua kerja
dalam satu masa... Siang kerja office seperti biasa dan sebelah
malam pula kerja 'part-time' as promoter... Di mana? Rasanya
biarlah sahabat-sahabat terdekat saja yang tahu.... 


Mulanya berat sangat nak terima kerja dua masa neh tapi
bila fikir-fikir and terus fikir...Rasanya inilah jalannya...Biarlah
penat sekarang, asal kemudian hari berbaloi....... Lagipun
saya perlu lakukan sesuatu untuk melupakan 'seseorang'..
Dan kesibukan sudah tentu buatkan saya tak sempat untuk
memikirkan hal-hal yang tidak penting....Yang pasti saya 
berdoa semoga tahun hadapan beri 'sinar' yang lebih indah..
InsyaAllah......And thanks to my monte carlo iaitu sahabat
baek saya, Mimie kerana selalu memberi sokongan...
Begitu juga adik-adik saya.....Sayang korang semua sangat-sangat..




Last, untuk yang bertanya tentang watermark... Rasanya boleh
cuba melalui TUTORIAL yang telah saya sediakan ya... Untuk
masa sekarang, nak open email pun tak ada masa... So harap
ada yang memahami.... Apapun all the best untuk semua....
Ceria-ceria and moga berbahagia selalu....Amin...




Silakan untuk LIKE entry ini..
Terima kaseh..

3 comments:

y i e n said...

rindu dekat blog ni, huhu~

AYuNG said...

lama nadia menyepi...
take care yer...
jgn terlalu kerja berat sgt....

Ardini Humaira said...

InsyaAllah dear...
semoga tabah menghadapi dugaan ini dan semoga bertemu insan yang jauh lebih baik daripada dirinya...
hepi2 tau!