Friday 17 August 2012

Ramadhan Syawal

Bismillahirrohmanirrohim


Ohhh no...Ramadhan semakin hampir meninggalkan kita.. Subhanallah.. Rasanya banyak perkara lagi yang belum sempat saya lakukan untuk menyemarakkan malam-malam Ramadhan lalu.. Astaghfirullah Al-'Adzhim..
Syawal!!! Hanya beberapa hari lagi..Persiapan untuk tahun ini sangat sederhana.. Entahlah, ada hal-hal yang sangat saya rindui.. Itulah kenangannya.. Semoga mereka yang saya rindui itu berada dalam kalungan rahmat Allah di sisi orang-orang yang beriman..

..... Al-fatihah .....

Okay, beberapa hari lalu, sempat saya sediakan beberapa jenis biskut untuk santapan semasa Aidilfitri nanti.. Antaranya adalah biskut kegemaran kebanyakkan ahli keluarga saya iaitu Cornflakes Madu.. Bezanya tahun ini saya perlu lakukannya sendiri.. Tahun-tahun sebelum neh, adik saya yang biasa sediakan namun memandangkan tahun ini, adik saya telahpun berkahwin, so i need to handle myself... 
Ohhh stop nagging.. Anyway, saya cuma nak ucapkan Salam Aidilfitri untuk semua ahli keluarga serta sahabat... Maafkan kelemahan saya yang mungkin membuatkan hati-hati anda terguris.. Semoga keberkatan Allah selalu bersama kita semua... Amin..


source: google






4 comments:

Unknown said...

selamat idul fitri

Hidayatul afzam said...

selamat berhari raya,,moga berbahagia di hari raya yg mulia ini :)

shieraridwan said...

SELAMAT HARI RAYA yang bakal tiba kak Nadia ^^,

Zie Madini said...

selamat hari raya :0 maaf zahir dan batin :)