Sunday 7 July 2013

Featured And All Design Collection

Bismillahirrohmanirrohim


Assalamualaikum WBT... hello hello hello...
Sunday talking yawww... Okay happy Sunday all you guys.. Have a good rest, so no more Monday blues tomorrow.. InshaAllah.. Okay, last night I was so so busy with my blog arrangement.. Nak bagi senang sikit mata ini memandang and you can see above, saya dah add some page button untuk memudahkan saya sendiri mencari apa yang perlu.. Tak nak cakap pembaca yang carik sebab memang tak ada maknanya orang singgah blog neh, belek habis-habisan.. Ini bukan blog Irine Nadia Marcello yang dah jadik mummy Fiska Medina sekarang.. Or Yuyu Zulaikha yang genit and comel nak kawen dah tak lama tuh...Bukan jugak blog Cik Epal yang semakin cantek sekarang you olsss... Apatah lagi blog Fatin Liyana yang memang natural and relax giler bila mengadap blog dia... Atau jauh sekali blog Ben Ashaari yang memang santai dengan anak bujangnya yang comel montok gitu...Bukan juga blog yang selalu terlalu and mengecurkan kotak selera macam Kak Ina KL... And sah-sah jauh panggang dari api seperti blog Shea yang sangat up to date... Lain kan you olsss.... Apapun mereka sangat memberi inspirasi kepada saya....Terima kaseh..

motif gambar : build what you love

Okay, apa yang saya ketengahkan dalam arrangement blog saya kali ini adalah menyatukan segala hasil kerja saya, design-design watermark, header yang saya buat sebelum neh.. Tujuannya adalah tak nak depa semua bersepah, tak tau nak carik semula sebab entry dah banyak... And of course untuk memudahkan sesiapa yang nak hire saya untuk buatkan watermark/header/button/menu tab/ banner atau yang sewaktu dengannya untuk blog atau kerja-kerja mereka... Banyak sungguh atau tuh.......... Apapun, selamatlah membelek segala macam design yang saya buatkan.... Terima kaseh and hopefully terus support and beri semangat kepada saya... InshaAllah.....




No comments: