Tuesday 26 April 2016

Miracle MH Photoshoot

Bismillahirrohmanirrohim..
Assalamualaikum semua...



 Last Saturday, after solat Zuhur ada sesi photoshoot bersama Miracle MH.. Okay, saya sebenarnya adalah pengguna serum keluaran Miracle MH Production dan juga merupakan agent sah Miracle MH.. Tentang Miracle MH, inshaAllah akan saya kongsikan dengan kalian nanti..InshaAllah...
Berbalik pada kisah photoshoot tu, awalnya saya bimbang dua perkara. Pertama, bimbang suami tak izinkan memandangkan saya jarang ke mana-mana tanpa suami ada sebelah.. Kalau nak heret suami sekali, bimbang pulak mereput suami aku kat situ menunggu...Haa gitew...
Keduanya, saya agak bimbang tak dapat on leave kerja hari Sabtu memandangkan tak cukup kaki dan tangan di pejabat...

Alhamdulillah, suami izinkan sebab saya pernah beberapa kali bawa dia COD barang pada rakan agent lain dan founder Miracle MH pun pernah datang bertandang ke rumah kami.. So ada yang dia kenal.. Untuk urusan tempat kerja, Alhamdulillah dapat kebenaran namun berat hati nak cuti.. Kebetulan, malam sebelum kejadian (haa ayat kejadian kau, suspen kot) founder ada text di group bagitau yang photoshoot anjak ke tengahari.. So cecepatlah daku text beliau, inform yang saya akan lambat atas urusan kerja.. Alhamdulillah diterima... So, usai solat Zuhur, terus gerak ke homestay, tempat photoshoot berlangsung..

Alhamdulillah, everythings went well.. Seronok bersilaturrahim dengan agent-agent yang lain.. Bersembang panjang, berkongsi banyak ilmu dan tips..Berkenaan photoshoot, jujur.. last kena make up tebal seingat saya, masa kahwin hampir 4 tahun dulu.. So agak kekok jugak untuk make up kali nih... Founder dah pesan awal-awal, tempek serum Miracle MH dekat muka sebelum make up untuk kulit yang lebih moist, make up yang lebih cantik.. Alhamdulillah, memang make up lebih cantik dan yang penting, jerawat tak naik after photoshoot.. Payah, orang kulit manja macam saya ni.. Itu tak boleh, ini tak boleh..
Apapun, yang paling penting, saya doakan Miracle MH semakin dikenali ramai, sentiasa dan semakin kukuh.. Semoga silaturrahim antara kami jugak semakin kukuh, diredhai oleh Allah... Amin....




No comments: