Monday 22 December 2008

Munajahku


Bismillahirrohmanirrohim

Ya Allah, Ya Rabbal a'lamin, Ya Zaljalaliwalikrom.
Aku bersujud hanya padaMu Ya Allah..
Aku berserah hanya padaMu Ya Allah..
Hanya Engkau yang Maha Mengetahui resah yg berkelubung di dadaku..
Hanya Engkau yang Tahu kesedihan yang melanda segenap ruang hatiku..
Ya Allah, aku berserah padaMu, jika ini yang terbaik untukku..
Engkau lapangkanlah dadaku, permudahkanlah urusanku. Dan jauhilah aku dari keburukannya.. Ya Allah, aku redha dgn segala cobaan ini, Engkau berilah aku kekuatan.
Jauhilah aku dari keburukan kerana hanya Engkau Maha Melindungi..
Dan janganlah kerana kesedihan ini, mengurangkan rasa cintaku padaMu Ya Allah..
Biar lah kesedihan ini mendekatkan lagi aku dgnMu Ya Allah.
Ya Allah, berkatilah aku, keluargaku dan sahabat2ku..
Berilah kesejahteraan hidup buat mereka yang aku sayangi..
Sesungguhnya, hanya Engkau tempat aku mengadu..

Amin..






No comments: