Wednesday 29 October 2014

More DIY Project Soon | Classic Frame


Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum semua..


Alhamdulillah after projek Flower Fairy Light minggu lalu, keseronokan dan kepuasan tu semakin berganda. (^__^)  Jadi untuk next project InshaaAllah saya teringin untuk siapkan sesuatu bagi hiasan dinding. Kebetulan, lepas pindah ke rumah sewa baru nih, bolehlah serikan rumah. Sedap sikit mata memandang.. Balek kerja, penat then sampai rumah, tidaklah serabut kan.. InshaaAllah mudah-mudahan..


Maaf, gambar saya jumpa di Pinterest.


Kalau rumah sewa sebelum nih, saya banyak hiaskan dinding dengan gambar-gambar perkahwinan saya namun untuk kali ini, saya ingin cuba sesuatu yang baru. Sesuatu yang lebih jimat, sesuatu yang saya boleh recycle kembali. Dan yang pastinya sesuatu yang bermanfaat.. InshaaAllah moga Allah permudahkan.. Oh ya, sebelum saya akhirkan celoteh saya kali ini, apa perkataan pertama yang akan keluar dari bibir, atau terdetik di hati kita bila melihat rumah yang besar, tersergam indah? Mudahan ada yang sudi komen dan berikan jawapan. Terima kaseh.. Assalamualaikum..





1 comment:

ummizarra said...

Wahhh yunk buat sendiri ke... Seronoknya...
Rindu kamu lah...